Jumaat, November 12, 2010

MAJLIS ANUGERAH KOKURIKULUM 2010



Tanggal 11 November 2010 bertempat di Dewan Mutahir telah berlangsung Majlis Hari Anugerah Kokurikulum 2010. Majlis tersebut diadakan dengan matlamat menjadikan aspek kualiti sebagai budaya di kalangan semua warga sekolah. Antara objektif majlis ialah memotivasikan murid - murid untuk menghasilkan pencapaian yang berkualiti dalam semua aspek yang diceburi, mengiktiraf prestasi dan pencapaian berkualiti yang dipamerkan murid-murid, meningkatkan produktiviti berkualiti secara berterusan dan mewujudkan persaingan yang sihat di kalangan pelajar.

Majlis diserikan lagi dengan penyampaian sijil dan piala yang disampaikan oleh Pengetua dan barisan pentadbir dan diakhiri dengan jamuan ringan. Tahniah diucapkan kepada para pemenang.

Rabu, November 10, 2010

HARI KOKURIKULUM 2010

SEKITAR HARI KOKURIKULUM YANG BERLANGSUNG PADA HARI RABU 10 NOVEMBER 2010



PEMENANG-PEMENANG


PERTANDINGAN DEKLAMASI SAJAK

PERTANDINGAN BOLA JARING


PERTANDINGAN KARAOKE


PERTANDINGAN KAWAD KAKI PASUKAN PAKAIAN SERAGAM

Selasa, November 02, 2010

SAMBUTAN HARI Q 2010







Sambutan Hari Q , 2010 SMK Tun Mutahir telah berlansung dengan jayanya pada 30 Oktober 2010 bertempat di Hotel Kings, Ayer Keroh, Melaka. Majlis tersebut telah dirasmikan oleh Yang Berbahagia Datuk Saroni Bin Judi, Ketua Pegawai Eksekutif, Kolej Antarabangsa Yayasan Melaka. Antara tetamu lain yang hadir ialah Pengerusi PIBG, En Velaithan A/l Achutha Nair, barisan AJK PIBG SMK Tun Mutahir 2010 dan wakil PPD.

Majlis Anugerah Kualiti SMK Tun Mutahir 2010 bermatlamat menjadikan kualiti sebagai budaya sekolah dalam semua aspek. Antara objektif majlis ini ialah dapat memotivasikan guru-guru dan staf sokongan untuk memberikan perkhidmatan berkualiti, mengiktiraf prestasi berkualiti yang dipamerkan guru dan staf, meningkatkan produktiviti berkualiti secara berterusan dan mengkukuhkan "Espirit de Corps" sekolah.

Sekalung tahniah kepada para penerima anugerah dan semoga mengekalkan prestasi untuk terus gigih memberikan perkhidmatan yang berkualiti.